Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШулдик, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorШулдик, Г.О.-
dc.contributor.authorБідюк, Т. В.-
dc.date.accessioned2013-10-31T07:49:46Z-
dc.date.available2013-10-31T07:49:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/676-
dc.description.abstractУ Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа) сказано: “Вектор шкільної освіти, спрямовуючись у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності, відкритості школи, зумовлює принципову потребу переосмислення усіх факторів, від яких залежить якість навчально-виховного процесу, змісту, методів, форм навчання і виховання, системи контролю й оцінювання, управлінських рішень, взаємовідповідальності учасників навчально-виховного процесу”uk
dc.publisherШулдик В.І.Оптимізація системи оцінювання навчальних досягнень учнів 7-го класу з біології / В.І. Шулдик // Збірник наукових праць Всеукраїнської студентської наукової конференції «Наукові школи у природничо-математичній галузі», (18-19 травня 2010). – Умань. С.108-111.uk
dc.subjectНавчальні досягненняuk
dc.titleОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 7-го КЛАСУ З БІОЛОГІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
schuldic_2010.pdf.pdf100,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.