Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-04-06T04:33:52Z-
dc.date.available2017-04-06T04:33:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів / О. В. Лоюк // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». –Дод. 2 до вип. 35, т. І (13). – К. : Гнозис, 2015. – С. 220–226.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6802-
dc.description.abstractУ статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК. : Гнозисuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.03+159.955;-
dc.subjectМолодший школярuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectтворча особистість вчителяuk
dc.subjectпроблемно-конфліктна ситуаціяuk
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні відносиниuk
dc.titleПсихолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umovy _rozvytku.pdf324,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.