Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6802
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лоюк, Оксана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T04:33:52Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T04:33:52Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Лоюк О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів / О. В. Лоюк // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». –Дод. 2 до вип. 35, т. І (13). – К. : Гнозис, 2015. – С. 220–226. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6802 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | К. : Гнозис | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.03+159.955; | - |
dc.subject | Молодший школяр | uk |
dc.subject | творче мислення | uk |
dc.subject | творча особистість вчителя | uk |
dc.subject | проблемно-конфліктна ситуація | uk |
dc.subject | суб’єкт-суб’єктні відносини | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
umovy _rozvytku.pdf | 324,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.