Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-04-06T05:26:23Z-
dc.date.available2017-04-06T05:26:23Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. Теорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи : моногр. / О. В. Лоюк. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2016. – 216 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6805-
dc.description.abstractУ монографії висвітлено теоретико-методологічні основи розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Здійснено ретроспективний аналіз означеної проблеми та з’ясовано сучасний стан у педагогічній теорії та практиці. Автором запропоновано шляхи оптимізації процесу розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Монографія рекомендована викладачам, аспірантам, магістрам, студентам вищих педагогічних закладів освіти, вчителям початкової школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр «Візаві»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.03+159.923-053.5 ББК 74.202.20+88.835.13 Л 81;-
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectконстатувальний експериментuk
dc.subjectформувальний експериментuk
dc.subject.otherтворчістьuk
dc.subject.otherнавчально-виховний процесuk
dc.titleТеорія і практика розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школиuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monografiya.pdf252,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.