Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛоюк, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-04-06T05:54:42Z-
dc.date.available2017-04-06T05:54:42Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.citationЛоюк О. В. Сензитивність молодшого шкільного віку у контексті розвитку творчого мислення особистості / О. В. Лоюк // Інновації в освітньому середовищі: надбання та перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, (Умань, 29-30 вересня 2016 р.). – Умань: ПП Жовтий О. О., 2016. – 140 с, С. 61 – 66uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6808-
dc.description.abstractВ статті доведено сенситивність молодшого шкільного віку щодо розвитку творчого мислення: правопівкульний етап онтогенезу, природна допитливість, пластичність нервової системи, здатність ставити проблемні запитання та ін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ПП Жовтий О. О.uk
dc.subjectМолодші школяріuk
dc.subjectсензитивністьuk
dc.subjectосновні новоутворенняuk
dc.subjectрозумові операціїuk
dc.subjectприйоми творчого мисленняuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.titleСензитивність молодшого шкільного віку у контексті розвитку творчого мислення особистостіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
senzytyvnist.pdf194,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.