Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6835
Назва: Теоретичні засади методичної роботи з молодшими школярами над засобами міжфразового зв’язку в тексті
Автори: Торчинська, Тамара Анатоліївна
Ключові слова: мовленнєва комунікація
засоби зв’язку
частини мови
зв’язне мовлення
речення
текст
молодший школяр
засоби мовленнєвого зв’язку
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво "Тіповіт"
Бібліографічний опис: Торчинська Т. А. Теоретичні засади методичної роботи з молодшими школярами над засобами міжфразового зв’язку в тексті/ Торчинська Т.А.// Вісник Прикарпатського національного університету. Серія : Педагогіка. 2013. Випуск XLIX. У двох частинах. – С. 95-101.
Серія/номер: УДК 811.161.2 373.7, ББК 74.580.0;
Короткий огляд (реферат): у статті висвітлено питання, що стосуються рівня сформованості у молодшого школяра засобів міжфразового звязку у тексті. Обгрунтується одна з передумов поліпшення якості мовного і мовленнєвого розвитку молодших школярів, зокрема ознайомлення з тим, що частинимови поряд з іншими мовними одиницями буруть активну участь у всьому процесі мовленнєвої комунікації, виконують функції засобів міжфразового звязку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6835
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tmp55F4.pdf375,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.