Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-04-07T10:14:19Z-
dc.date.available2017-04-07T10:14:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6840-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст громадянської компетентності,педагогічні умови формування таких її компетентів як суспільний обов'язок,відповідальність, моральна свідомість, повинність,любов та повага до своїх батьків, рідних, близьких людей, про яких у своїх працях писав Василь Олександрович Сухомлинський. Педагог вважав за доцільне розпочинати формування громадянина з ранніх років його життя і робив акцент на молодший шкільний вік, коли душа дитини сприятлива до емоційних впливів.В.О.Сухомлинський у своїх працях виділяхє групу правил,що,насамперед,торкаються стосунків між людьми, дає їх розя'снення та доцільність.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДКУ;37(477)(092)-
dc.subjectгромадянкістьuk
dc.subjectгромадянська компетентністьuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectнаціональнийuk
dc.subjectморальнийuk
dc.subjectсвідомістьuk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectобовязокuk
dc.subjectповиністьuk
dc.titleФормування громадянської компетентності школярів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинськогоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIA_HROMADIAN_SKOLI.PEDAHOH_SPAD_V_ O_SUCHOMLYNSKOHO.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.