Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6849
Назва: Критеріальний склад пізнавально-інтелектуальної компетентності студентів ВНЗ
Автори: Дзюбенко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: критерії
склад
компетентності
пізнавально
інтелектуальна
компетентність
студенти
ВНЗ
майбутні
вчителі
Дата публікації: 8-кві-2017
Серія/номер: УДК;[371.134+37(07)](043.3)
Короткий огляд (реферат): Структуру пізнавально-інтелектуальної компетентності розглядаємо в єдності пізнавально-мотиваційного, інтелектуального і діяльнісно-творчого критеріїв. Пізнавально-мотиваційний критерій втілюється у пізнавальній мотивації майбутнього вчителя. Інтелектуальний критерій реалізує інтелектуальну, рефлексивну та інтеграційну функції. Діяльнісно-творчий критерій забезпечує готовність вирішувати педагогічні задачі, творчо перетворювати їх, аналізуючи власну пізнавально-інтелектуальну діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6849
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.09. (14).pdf209,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.