Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-04-08T11:56:24Z-
dc.date.available2017-04-08T11:56:24Z-
dc.date.issued2017-04-08-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6856-
dc.description.abstractпрактика формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу не відповідає сучасним вимогам, нашою метою було впровадження в навчальний процес технології формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів за допомогою інтелектуально-ігрової діяльності, педагогічних ситуацій, інтерактивних технологій, кредитно-модульних технологійuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134-
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectмотиваційнеuk
dc.subjectпозитивнеuk
dc.subjectставленняuk
dc.subjectвивченняuk
dc.subjectпредметиuk
dc.subjectпедагогічнийuk
dc.subjectциклuk
dc.subjectучительuk
dc.titleФормування у студентів мотиваційно-позитивного ставлення до вивчення предметів педагогічного циклу.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 2016 (12).pdf137,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.