Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6898
Назва: Виховна система школи як об’єкт проектування
Автори: Гагарін, Микола Іванович
Ключові слова: система
виховна система школи
проектування виховної системи
етапи проектвання виховної системи
особливості виховної системи як об'єкту проектування
виховання
проектування
проектна діяльність
системний підхід
структура виховної системи
Дата публікації: 2016
Видавництво: Budapest
Бібліографічний опис: Гагарін М. Виховна система школи як об’єкт проектування /М. Гагарін// Science and Education a New Dimension: Philology. – Budapest 2016. – ІV (25). – Is. 105. – P. 16–20.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значущість і актуальність проектування виховної системи школи; проаналізовано різні погляди науковців, щодо потенціалу і особливостей використання проектування виховної системи школи загалом та на сучасному етапі розвитку освіти. Метою статтi є розкриття особливостей створення виховної системи школи як об’єкту проектування. В статті висвітлено сутність поняття «система», «системний підхід», «виховна система», «проектування виховної системи»; виокремлено спільні ознаки виховної системи та інших соціальних систем; охарактеризовано її функції, які забезпечують ефективність виховного впливу та етапи проектування виховної системи навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6898
ISSN: 2308-5258
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_N_ article.pdf244,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.