Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2017-04-24T04:51:16Z-
dc.date.available2017-04-24T04:51:16Z-
dc.date.issued2017-04-24-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917-
dc.description.abstractТези присвячені актуальній проблемі формування у майбутніх учителів мотивації до прийняття професійної позиції педагога-наставника. Основний акцент зроблений на мотивації студентів, яка визначає особливості їх професійного становлення. З’ясовано, що вмотивування майбутніх учителів до прийняття професійної позиції педагога-наставника сприятиме набуттю студентами спеціальних знань, умінь та навичок, що виступають складниками у структурі їхньої підготовленості до педагогічного наставництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:373.5.011.3-051-
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectмайбутні учителіuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпрофесійна позиціяuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectпедагогічне наставництвоuk
dc.subjectпедагог-наставникuk
dc.subjectспеціальні знання, уміння та навичкиuk
dc.subjectпідготовленість до педагогічного наставництваuk
dc.titleФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРИЙНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_u_maybutnih_uchiteliv_motivatsiyi.pdf406,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.