Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коломієць, Наталія Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-24T04:51:16Z | - |
dc.date.available | 2017-04-24T04:51:16Z | - |
dc.date.issued | 2017-04-24 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917 | - |
dc.description.abstract | Тези присвячені актуальній проблемі формування у майбутніх учителів мотивації до прийняття професійної позиції педагога-наставника. Основний акцент зроблений на мотивації студентів, яка визначає особливості їх професійного становлення. З’ясовано, що вмотивування майбутніх учителів до прийняття професійної позиції педагога-наставника сприятиме набуттю студентами спеціальних знань, умінь та навичок, що виступають складниками у структурі їхньої підготовленості до педагогічного наставництва. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:373.5.011.3-051 | - |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | майбутні учителі | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | професійна позиція | uk |
dc.subject | професійне становлення | uk |
dc.subject | педагогічне наставництво | uk |
dc.subject | педагог-наставник | uk |
dc.subject | спеціальні знання, уміння та навички | uk |
dc.subject | підготовленість до педагогічного наставництва | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРИЙНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКА | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya_u_maybutnih_uchiteliv_motivatsiyi.pdf | 406,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.