Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorФартушна, Наталя Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-06-08T16:24:53Z-
dc.date.available2017-06-08T16:24:53Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.citationГончарук В. А., Фартушна Н. М. Патріотичне спрямування поеми М. Вороного «Євшан-зілля» та вивчення її у школі / В. А. Гончарук, Н. М. Фартушна // Рівень ефективності та необхідність впливу філологічних наук на розвиток мови та літератури : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції : м. Львів, 12-13 травня 2017 р. – Львів : ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2017. – С. 65-67.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6968-
dc.description.abstractМиколі Воpоному, тонкому ліpику, поету-pомантику, не менше болить доля зневаженого кpаю, окpаденого люду Укpаїни. Стpадницький обpаз підневільної, pідної поетові землі гарячим стpуменем пpоходить чеpез усю його твоpчість. Hе може пpимиpитися зболена душа поета, що «... люди – невільники німі, на їх устах печать».Постать Миколи Вороного по-різному трактувалася у вітчизняному літературознавстві. Його називали «співцем абстрактної краси», типовим представником новочасної української дрібнобуржуазної інтелігенції, декадентом, прихильником «чистого мистецтва». Підтвердження цього – погляди М. Вороного, висловлені у віршах, присвячених І. Франку, Лесі Українці. На початку ХХ ст. першочерговим завданням української літератури поет проголосив наближення до новітніх західноєвропейських напрямів через осмислення тем філософського змісту, піднесення естетичної сторони дійсності. Пошук поетом шляхів модернізації вітчизняного письменства мав свою глибинну суперечливість – не нехтуючи реалістично-моралістичною традицією, поет намагався на її основі створити щось нове. Під час вивчення поеми М. Вороного "Євшан-зілля"на уроках української літератури у 6 класі загальноосвітньої школи у свідомість учнів закладається така істина: найдорожче для сина, найдорожче для людини – її рідна земля і воля в ріднім краю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаукова філологічна організація «ЛОГОС»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;80(063)-
dc.relation.ispartofseriesББК;80я43-
dc.subjectМиколи Воронийuk
dc.subjectпоема «Євшан-зілля»uk
dc.subjectукраїнський символізмuk
dc.subjectтвоpче кpедо Воpоного-патpіотаuk
dc.subjectпатріотичний духuk
dc.subjectнаціонально-патріотична ідеяuk
dc.subjectзілля-приворотuk
dc.subjectнаціональна культураuk
dc.subjectнаціональне відpодженняuk
dc.subjectшляхи модернізації вітчизняного письменстваuk
dc.titleПатріотичне спрямування поеми М. Вороного «Євшан-зілля» та вивчення її в школіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Patrioty`chne spryamuvannya poemy` M. Voronogo «Yevshan-zillya» ta vy`vchennya.pdf406,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.