Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2017-09-22T10:21:52Z-
dc.date.available2017-09-22T10:21:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7029-
dc.descriptionПічкур М. О. Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти / М. О. Пічкур // Молодь, освіта, наука та мистецтво : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару з Міжнародною участю. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 107-111.uk
dc.description.abstractНині склалися об’єктивні передумови розглядати фах сучасного художника-педагога у контексті дедалі більше зростаючої частки його складно-суміжних видів діяльності: педагога, художника, дизайнера, мистецтвознавця тощо. У цілому нині це окреслюється поняттям «поліпрофесіоналізм фахівця».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectполіпрофесійналізм, художник-педагог, мистецька освітаuk
dc.titleФормування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освітиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poliprof_tesy.pdf303,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.