Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7031
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-22T11:27:13Z | - |
dc.date.available | 2017-09-22T11:27:13Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7031 | - |
dc.description.abstract | Розроблено концепцію формування професійної культури вчителя як композиційної цілісності; доведено можливість використання композиційної діяльності як основи вдосконалення культурологічної підготовки вчителя; теоретично обґрунтовано сутність і структуру професійної культури вчителя образотворчого мистецтва; визначено педагогічні умови творчої самореалізації майбутнього вчителя під час композиційної діяльності; подальшого розвитку набуло визначення критеріїв професійної культури вчителя образотворчого мистецтва та вдосконалення методики її формування. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 378.7.012; | - |
dc.subject | професійна культура вчителя образоворчого мистецтва, принципи композиції, композиційна діяльність, здатність до композиції, розвиток особистості, творча самореалізація, педагогічна | uk |
dc.subject | майстерність, педагогічні умови | uk |
dc.title | Формування професійної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва (на матеріалі композиції) | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Profkult_dis.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.