Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2017-09-22T11:27:13Z-
dc.date.available2017-09-22T11:27:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7031-
dc.description.abstractРозроблено концепцію формування професійної культури вчителя як композиційної цілісності; доведено можливість використання композиційної діяльності як основи вдосконалення культурологічної підготовки вчителя; теоретично обґрунтовано сутність і структуру професійної культури вчителя образотворчого мистецтва; визначено педагогічні умови творчої самореалізації майбутнього вчителя під час композиційної діяльності; подальшого розвитку набуло визначення критеріїв професійної культури вчителя образотворчого мистецтва та вдосконалення методики її формування.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries378.7.012;-
dc.subjectпрофесійна культура вчителя образоворчого мистецтва, принципи композиції, композиційна діяльність, здатність до композиції, розвиток особистості, творча самореалізація, педагогічнаuk
dc.subjectмайстерність, педагогічні умовиuk
dc.titleФормування професійної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва (на матеріалі композиції)uk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profkult_dis.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.