Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7047
Назва: ПРОЛЕТКУЛЬТ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ВІД СУПЕРЕЧНОСТЕЙ ДО НОВАТОРСТВА
Автори: Кравченко, Оксана Олексіївна
Ключові слова: Пролеткульт
культура
творчість
освіта
література
музика
театр
образотворче мистецтво
Дата публікації: 11-лют-2017
Бібліографічний опис: Сучасність характеризується кризою суспільного розвитку – це рубіж, визначальний чинник подальшого поступу у напрямі поліпшення чи погіршення ситуації. У цьому відношенні важливе значення має рівень культурної, духовної зрілості нації, від чого залежить ініціативність, відповідальність за подальший розвиток країни. Ключовим чинником формування вищеозначеного є освіта і культура як основа інтелектуального, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.
Серія/номер: УДК;37(477)"1917\1932"(043.3)
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено новаторську діяльність Пролеткульту – освітньо-просвітницької та культуротворчої організації як історико-педагогічного феномену задля виявлення із загального контексту тих самобутніх новаційних складових, що вирізняли цю організацію в умовах культурно-освітнього руху 1917–1932 рр.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7047
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко_О.О._стаття.pdf329,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.