Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7047
Назва: | ПРОЛЕТКУЛЬТ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ВІД СУПЕРЕЧНОСТЕЙ ДО НОВАТОРСТВА |
Автори: | Кравченко, Оксана Олексіївна |
Ключові слова: | Пролеткульт культура творчість освіта література музика театр образотворче мистецтво |
Дата публікації: | 11-лют-2017 |
Бібліографічний опис: | Сучасність характеризується кризою суспільного розвитку – це рубіж, визначальний чинник подальшого поступу у напрямі поліпшення чи погіршення ситуації. У цьому відношенні важливе значення має рівень культурної, духовної зрілості нації, від чого залежить ініціативність, відповідальність за подальший розвиток країни. Ключовим чинником формування вищеозначеного є освіта і культура як основа інтелектуального, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави. |
Серія/номер: | УДК;37(477)"1917\1932"(043.3) |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено новаторську діяльність Пролеткульту – освітньо-просвітницької та культуротворчої організації як історико-педагогічного феномену задля виявлення із загального контексту тих самобутніх новаційних складових, що вирізняли цю організацію в умовах культурно-освітнього руху 1917–1932 рр. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7047 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кравченко_О.О._стаття.pdf | 329,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.