Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-27T13:50:49Z-
dc.date.available2017-09-27T13:50:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДосвід створення та використання демонстраційної наочності на уроках технологій / Л.М. Хоменко //Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: збірник матеріалів ІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції/ [редактори-упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку – Ужгород - Дрогобич: Посвіт, 2017. С. 371-372uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7052-
dc.description.abstractЗ давніх часів педагогіка розвивалася за двома напрямами - виховання і навчання. Як правило, навчання проходило з використанням якоїсь демонстраційної наочності. Що полегшувало сприйняття і запам'ятовування нового матеріалу. Але навчання в ті далекі часи носило, як правило, репродуктивний характер і застосування такої наочності було дуже незначним. Крім того, не було і спеціально виготовленої демонстраційної наочності для конкретних тем уроків, її класифікації, системи використанняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПосвіт, 2017uk
dc.subjectдемонстраційні стендиuk
dc.subjectнаочністьuk
dc.titleДОСВІД СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНОЇ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOSVID_STVORENNIa.pdf181,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.