Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7052
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хоменко, Людмила Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-27T13:50:49Z | - |
dc.date.available | 2017-09-27T13:50:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Досвід створення та використання демонстраційної наочності на уроках технологій / Л.М. Хоменко //Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: збірник матеріалів ІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції/ [редактори-упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку – Ужгород - Дрогобич: Посвіт, 2017. С. 371-372 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7052 | - |
dc.description.abstract | З давніх часів педагогіка розвивалася за двома напрямами - виховання і навчання. Як правило, навчання проходило з використанням якоїсь демонстраційної наочності. Що полегшувало сприйняття і запам'ятовування нового матеріалу. Але навчання в ті далекі часи носило, як правило, репродуктивний характер і застосування такої наочності було дуже незначним. Крім того, не було і спеціально виготовленої демонстраційної наочності для конкретних тем уроків, її класифікації, системи використання | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Посвіт, 2017 | uk |
dc.subject | демонстраційні стенди | uk |
dc.subject | наочність | uk |
dc.title | ДОСВІД СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНОЇ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DOSVID_STVORENNIa.pdf | 181,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.