Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7092
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-05T06:21:24Z | - |
dc.date.available | 2017-10-05T06:21:24Z | - |
dc.date.issued | 2017-10-05 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7092 | - |
dc.description.abstract | Дитині в сучасному складному світі недостатньо дати лише знання.Ще важливо навчити користуватися ними.Знання та вміння,його життєві компетентності,потрібні для успішної самореалізації у житті,навчанні та праці.Фактично,більшість учнів, здобувши в школі певний обсяг знань,практичних умінь та навичок,не так далеко просуваються у розумінні свого життя,оволодінні мистецтво життя. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091(977)(06) | - |
dc.subject | організація пізнавального процесу | uk |
dc.subject | фактично | uk |
dc.subject | більшість учнів | uk |
dc.subject | загальнолюдських ціностей | uk |
dc.subject | підтримка життєвого оптимізму | uk |
dc.subject | Розвиток діяльності | uk |
dc.subject | розвиток самостійності | uk |
dc.subject | творчості та допитливості | uk |
dc.subject | зубріння | uk |
dc.subject | адаптуватися до замін | uk |
dc.title | Формування особистості в багатоступеневій системі освіти:досвід,реалії перспективи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kobernuk.pdf | 6,81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.