Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7093
Назва: | Особливості соціально-педагогічної комунікації крізь призму проблеми дорослого лідерства |
Автори: | Коляда, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | соціально-педагогічна комунікація, соціалізація особистості, доросле лідерство, дитячий рух. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виокремлено особливості соціально-педагогічної комунікації в інституті дитячого руху крізь призму проблеми дорослого лідерства. Важливою складовою дитячого руху як соціально-педагогічної системи, системи соціально-педагогічної комунікації, є взаємовідносини між двома основними елементами – дітьми та дорослими. Тому одним із важливих аспектів у розвитку дитячого руху як інституту соціалізації особистості, соціокінетики як науки про дитячий рух є дослідження проблеми лідерства – особистості лідера дитячого формування (організації, об’єднання), виховання лідерських якостей, формування позиції лідера як серед дітей, так і серед дорослих – двох взаємосумісних соціальних підсистем – дитинства (дитячого співтовариства) і дорослого суспільства. Автором здійснено аналіз основних аспектів проблеми дорослого лідерства дитячого руху в історико-педагогічній ретроспективі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7093 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FEATURES_OF_SOCIAL-PEDAGOGICAL_COMMUNICATION.pdf | 456,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.