Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7121
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голуб, Надія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Голуб, Володимир Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-12T18:34:28Z | - |
dc.date.available | 2017-10-12T18:34:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7121 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена особливостям формування пізнавальних інтересів у дітей із мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства. Проведено аналіз навчальних програм і підручника щодо можливостей використання різних видів усної народної творчості для формування пізнавальних інтересів у молодших школярів. Обґрунтована необхідність використання елементів народознавства у навчальному процесі з дітьми, які мають вади мовлення. Акцентується увага на комплексному використанню різноманітних видів усної народної творчості, що підвищує пізнавальну активність дітей, сприяє розвитку логічного мислення та зв’язного мовлення. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 376-056.264-053.4; | - |
dc.subject | пізнавальні інтереси, пізнавальна діяльність, навчальні програми, усна народна творчість, мовленнєві порушення, молодші школярі. | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stattja_Golub_2017.pdf | 287,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.