Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГут, Наталя Василівна-
dc.date.accessioned2017-10-14T17:47:03Z-
dc.date.available2017-10-14T17:47:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГут Н. Мовленнєва підтримка дітей мігрантів в Португалії / Наталя Гут // Smart-освіта в контексті євроінтеграції України: технології та перспективи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. 22 березня 2017 р. – Київ : ГО «СМАРТ-ОСВІТА», 2017.  С. 7–10.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7137-
dc.description.abstractПортугалія є багатонаціональною країною, але тут не існує поняття «національна меншина», а важливим є дотримання політики рівних можливостей та національного розмаїття. Стаття презентує аналіз чинників, які сприяють ефективній мовленнєвій підтримці учнів – дітей мігрантів. Вказано, що хоча реалізація двомовної освіти вимагає від держави підготовки достатньої кількості кваліфікованих вчителів та спеціалістів, здатних задовольнити лінгвістичні потреби іммігрантів, дослідження свідчать, що вивчення саме рідної мови залишається важливим чинником, здатним вплинути на поглиблення знань про лінгвістичні особливості мови приймаючої країни.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдіти мігрантівuk
dc.subjectмовленнєва підтримкаuk
dc.subjectнерідна моваuk
dc.subjectпервинне оцінюванняuk
dc.titleMovlennieva pidtrymka ditey migrantiv v Portugaliyiuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
language_sup.pdf311,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.