Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-10-15T12:19:21Z-
dc.date.available2017-10-15T12:19:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7139-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанню реалізації основних принципів комунікативного підходу до навчання англійської мови. З’ясовано сутність понять «комунікативної компетентності» та «комунікативного підходу», розглянуто популярні моделі комунікативної компетентності. На підставі результатів аналізу спеціалізованої літератури з методики навчання іноземної мови визначено основні складові комунікативного підходу навчання. Окреслено важливість ситуативно-тематичної подачі мовного матеріалу, вказано на особливості досягнення задовільних результатів при використанні ситуацій з реального життя.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811.111;-
dc.subjectкомунікативністьuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectситуативне навчанняuk
dc.subjectформалізмuk
dc.subjectфункціоналізмuk
dc.subjectконструктивізмuk
dc.subjectдискурсuk
dc.titleОгляд та шляхи реалізації основних принципів комунікативного підходу до навчання англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ohliad pryntsypiv komunikatyvnoho pidkhodu do navchannia anhliiskoi movy.pdf442,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.