Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7139
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Ольга Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-15T12:19:21Z | - |
dc.date.available | 2017-10-15T12:19:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7139 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено питанню реалізації основних принципів комунікативного підходу до навчання англійської мови. З’ясовано сутність понять «комунікативної компетентності» та «комунікативного підходу», розглянуто популярні моделі комунікативної компетентності. На підставі результатів аналізу спеціалізованої літератури з методики навчання іноземної мови визначено основні складові комунікативного підходу навчання. Окреслено важливість ситуативно-тематичної подачі мовного матеріалу, вказано на особливості досягнення задовільних результатів при використанні ситуацій з реального життя. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:811.111; | - |
dc.subject | комунікативність | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | комунікативний підхід | uk |
dc.subject | ситуативне навчання | uk |
dc.subject | формалізм | uk |
dc.subject | функціоналізм | uk |
dc.subject | конструктивізм | uk |
dc.subject | дискурс | uk |
dc.title | Огляд та шляхи реалізації основних принципів комунікативного підходу до навчання англійської мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ohliad pryntsypiv komunikatyvnoho pidkhodu do navchannia anhliiskoi movy.pdf | 442,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.