Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7142
Назва: Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: професійна компетентність
психолого-педагогічні умови
інноваційне освітнє середовище
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Комар О. С. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя / О. С. Комар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі: матеріали II Міжнародного наукового конгресу / Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Ушинського. – Одеса:Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 165-167 (0,3 д.а.)
Короткий огляд (реферат): У тезах досліджується проблема професійної компетентності майбутніх вчителів,що визначається особливостями праці, відмінностями з іншими інтелектуальними та творчими видами діяльності. Особлива увага зосереджується на необхідності розробки та створенні психолого-педагогічних умов для розвитку професійної компетентності майбутніх вчителів, які б сприяли збільшенню результатів навчальної діяльності, формуванню позитивних стосунків між учасниками навчального процесу.Психолого-педагогічна підтримка представлена одним з провідних напрямків у розвитку професійної компетентності майбутніх учителів в умовах модернізації інноваційного освітнього простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7142
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykholoho-pedahohichni umovy rozvytku profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia.pdf366,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.