Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2017-10-16T08:51:41Z-
dc.date.available2017-10-16T08:51:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтаттяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7153-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Представлено і проаналізовано основні етапи педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134(410);-
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectпедагогічна підтримка-
dc.subjectнаставник-
dc.subjectадаптаційний період-
dc.subjectпедагогічна освіта-
dc.subjectкваліфікований вчитель-
dc.titleЕтапи організації педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Etapy orhanizatsii pedahohichnoi pidtrymky profesiinoho rozvytku maibutnikh uchyteliv u Velykii Brytanii.PDF498,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.