Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7153
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палагута, Ілона Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-16T08:51:41Z | - |
dc.date.available | 2017-10-16T08:51:41Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Стаття | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7153 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Представлено і проаналізовано основні етапи педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134(410); | - |
dc.subject | професійний розвиток | uk |
dc.subject | педагогічна підтримка | - |
dc.subject | наставник | - |
dc.subject | адаптаційний період | - |
dc.subject | педагогічна освіта | - |
dc.subject | кваліфікований вчитель | - |
dc.title | Етапи організації педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Etapy orhanizatsii pedahohichnoi pidtrymky profesiinoho rozvytku maibutnikh uchyteliv u Velykii Brytanii.PDF | 498,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.