Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7162
Назва: Перспективи використання методу предметно-мовного інтегрованого навчання
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: предметно-мовне інтегроване навчання
інтенсивні програми
предметна компетентність
зміст навчальної програми
Дата публікації: 2017
Видавництво: Умань
Бібліографічний опис: Павлюк В. Перспективи використання методу предметно-мовного інтегрованого навчання // Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст : матеріали Міжнародної наукової конференції (25-26 травня 2017 р.). – Умань, 2017. – С. 79-82.
Короткий огляд (реферат): Глобальна інтеграція в економічний, соціальний, культурний та політичний простір впливає на потреби сучасної освіти. Вже сьогодні у школах Європи та Північної Америки кількість дітей мовних меншин постійно зростає і предметно-мовне інтегроване навчання стає все більш актуальним за цих умов
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7162
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
converted_file_fd7257e3.pdf97,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.