Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7187
Назва: | Використання ігор на уроках англійської мови |
Автори: | Лагодзінська, Віта Сергіївна |
Ключові слова: | ігровий матеріал емоційно-вольова сфера навчально-пізнавальна діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Гра ― це величезне світле вікно, через яке духовний світ дитини вливається в життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра ― це іскра, що розпалює вогонь кмітливості та допитливості… Гра дитини ― це не простий спомин про те, що було, а творче переосмислення пережитих вражень, комбінування їх і побудова з них нової дійсності, яка відповідає запитам та інтересам самої дитини». Не зважаючи на те, що технологія ігрового навчання досить вивчена, у практиці школи вона використовується не досить активно. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7187 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vukorustannya igor.pdf | 148,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.