Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7187
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лагодзінська, Віта Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-26T07:24:01Z | - |
dc.date.available | 2017-10-26T07:24:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7187 | - |
dc.description.abstract | Гра ― це величезне світле вікно, через яке духовний світ дитини вливається в життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра ― це іскра, що розпалює вогонь кмітливості та допитливості… Гра дитини ― це не простий спомин про те, що було, а творче переосмислення пережитих вражень, комбінування їх і побудова з них нової дійсності, яка відповідає запитам та інтересам самої дитини». Не зважаючи на те, що технологія ігрового навчання досить вивчена, у практиці школи вона використовується не досить активно. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | ігровий матеріал | uk |
dc.subject | емоційно-вольова сфера | - |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | - |
dc.title | Використання ігор на уроках англійської мови | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vukorustannya igor.pdf | 148,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.