Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛагодзінська, Віта Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-10-26T07:24:01Z-
dc.date.available2017-10-26T07:24:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7187-
dc.description.abstractГра ― це величезне світле вікно, через яке духовний світ дитини вливається в життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра ― це іскра, що розпалює вогонь кмітливості та допитливості… Гра дитини ― це не простий спомин про те, що було, а творче переосмислення пережитих вражень, комбінування їх і побудова з них нової дійсності, яка відповідає запитам та інтересам самої дитини». Не зважаючи на те, що технологія ігрового навчання досить вивчена, у практиці школи вона використовується не досить активно.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectігровий матеріалuk
dc.subjectемоційно-вольова сфера-
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльність-
dc.titleВикористання ігор на уроках англійської мовиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vukorustannya igor.pdf148,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.