Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7197
Назва: СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЇ «ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВНЗ
Автори: Танасійчук, Юлія Миколаївна
Ключові слова: здоровʼя
здоров'язбереження
культура здоров'я
виховання
фізична культура
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається найбільш важливий аспект збереження здоров'я учнів формування здоров'язберігаючої компетентності на уроці як способу збереження і зміцнення здоров'я. Для визначення її сутності та структури автор розглядає основні поняття педагогіки здоров'язбережения. У статті визначається їх взаємозв'язок, дається їх дидактичне тлумачення. В науковий обіг вводиться поняття «здоров'язберігаюча компетентність» як інтеграційна особистісна характеристика. Розкрито чинники, що впливають на процес формування здоровʼязберігаючої компетентності, проаналізовано суть проблеми здоровʼязберігання під час підготовки випускників ВНЗ, запропоновано деякі напрямки в поліпшенні здоров’язберігаючих компонентів навчально-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7197
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUTNIST KATEHORII «ZDOROV’IaZBERIHAIuChA KOMPETENTNIST» V UMOVAKh PEDAHOHIChNOHO PROTsESU VNZ.PDF462,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.