Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7235
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Пелипенко, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-31T11:17:28Z | - |
dc.date.available | 2017-10-31T11:17:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7235 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються можливості формування соціальної компетентності школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності, зокрема в умовах інтерактивного навчання. Доведено, що зміст розробки та використання інтерактивних методик на уроках виявляється не в ефективності новизни, оригінальності, а в підвищенні якості навчальног процесу, забезпеченні формування соціальної компетентності особистості школяра, активізації пізнавальної діяльності учнів, підвищенні інтересу до занять. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.051.31:316.42:37.016. | - |
dc.subject | Учні | uk |
dc.subject | інтирактивне навчання | uk |
dc.subject | соціальна компетентність | uk |
dc.subject | співробітництво | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | модель навчання | uk |
dc.subject | критично мислити | uk |
dc.subject | інтерактив | uk |
dc.subject | школа | uk |
dc.title | Формування соціальної компетентності школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пилипенко Катерина.pdf | 194,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.