Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorПелипенко, Катерина-
dc.date.accessioned2017-10-31T11:17:28Z-
dc.date.available2017-10-31T11:17:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7235-
dc.description.abstractУ статті розглядаються можливості формування соціальної компетентності школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності, зокрема в умовах інтерактивного навчання. Доведено, що зміст розробки та використання інтерактивних методик на уроках виявляється не в ефективності новизни, оригінальності, а в підвищенні якості навчальног процесу, забезпеченні формування соціальної компетентності особистості школяра, активізації пізнавальної діяльності учнів, підвищенні інтересу до занять.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.051.31:316.42:37.016.-
dc.subjectУчніuk
dc.subjectінтирактивне навчанняuk
dc.subjectсоціальна компетентністьuk
dc.subjectспівробітництвоuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectмодель навчанняuk
dc.subjectкритично мислитиuk
dc.subjectінтерактивuk
dc.subjectшколаuk
dc.titleФормування соціальної компетентності школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилипенко Катерина.pdf194,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.