Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7243
Назва: | Гендерний підхід в освіті Англії |
Автори: | Комісаренко, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | гендерний підхід роздільне навчання спільне навчання школа для дівчат |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | 3. Комісаренко Т.М. Гендерний підхід в освіті Англії/ Т.М. Комісаренко // збірник матеріалів І Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (11 лютого 2017) / За ред. С.Шудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. – Київ – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2017. – С. 73. |
Короткий огляд (реферат): | Роздільна освіта дозволяє ефективніше готувати підростаюче покоління до дорослого життя. Звичайно, спільне і роздільне навчання має свої переваги та недоліки. Самі педагоги стверджують, що спільне навчання не дозволяє повноцінно вирішувати багато питань. У роздільному навчанні один із істотних мінусів – «тепличні умови» для дівчаток з завищеною самооцінкою. Але в цілому більшість освітян схиляються до того, що роздільне навчання приносить кращий результат, ніж спільне. Проаналізувавши вищеперераховане та роблячи вибір між роздільним навчанням та спільним, важливо враховувати, що будь-яка приватна англійська школа ставить за мету сформувати сильну та ціленаправлену особистість, незалежно від того, дівчинка це чи хлопчик. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7243 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УАДО.docx | 18,28 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.