Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-10-31T16:41:01Z-
dc.date.available2013-10-31T16:41:01Z-
dc.date.issued2013-05-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/726-
dc.description.abstractРозроблено алгоритм квазіпрофесійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти на прикладі дисципліни «Дидактика інклюзивного навчання», послідовність вивчення якої відштовхується від проблеми, командної співпраці фахівців, педагогічного знання, учня, учителя, педагогічного аналізу, результату й інтерпретації.uk
dc.publisherПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. - Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. - Вип. 45. - С.40-49uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378: 373.3+376;-
dc.subjectалгоритм, квазіпрофесійна підготовка, майбутній учитель початкових класів, дидактика інклюзивного навчання, інклюзивна освіта.uk
dc.titleАЛГОРИТМ КВАЗІПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ALGORITM_staty.pdf163,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.