Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T20:40:39Z-
dc.date.available2017-11-10T20:40:39Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7316-
dc.description.abstractУ статті встановлено, що молодший шкільний вік є сенситивним періодом формування соціальної комптетентності особистості. У цей період відбувається формування готовності до співпраці, роботи в команді, розвиваються комунікативні навички, здатність приймати власні рішення і прагнути до розуміння власних потреб і вимог.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна компетентність, молодші школяріuk
dc.titleФормування соціальної компетентності молодших школярів: теоретичний аспект проблемиuk
dc.typeConfThesisuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurchenko_Oksana.pdf483,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.