Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T21:14:22Z-
dc.date.available2017-11-10T21:14:22Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7326-
dc.description.abstractУ статті встановлено, що використання прийомів формувального оцінювання у процесі розвитку готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності учнів, може стати рушійним фактором розвитку здатності самостійно оцінювати свою діяльність, формування особистісного усвідомлення студентами змісту та результатів професійної підготовки, підвищення їх освітньої активності та відповідальності за результати освітньої взаємодії. Викладач при їх застосуванні також отримує значні переваги у порівнянні з традиційним оцінюванням результатів, зокрема: постійний зворотній зв’язок зі студентом, можливість допомагати майбутньому педагогу у навчанні та коригувати освітній процес, здатність сприяти саморегуляції особистості студента тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectгготовність майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів, формувальне оцінюванняuk
dc.titleУправління процесом розвитку готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів засобами формувального оцінюванняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf382,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.