Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7341
Назва: | Субєктивістські й обєктивістські аспекти цінностей педагогічної діяльності |
Інші назви: | Value subjective and objective aspects of pedagogics activity |
Автори: | Мамчур, Євген Анатолійович |
Ключові слова: | Цінність ціннісні орієнтації обєктивістьський і субєктивістський аспекти цінностей класифікація цінностей загальнолюдські цінності цінності педагогічної діяльності |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | №3(15) / 2016 wrzesien; |
Короткий огляд (реферат): | Модернізація сучасної освіти передбачає якісні зміни у системі формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя нової формації. Ціннісні орієнтації є особливим змістовним ціннісно-смисловим виміром, що характеризує субєкта як особистість. У статті розглянуто проблему цінностей в історичному аспекті, окреслено два підходи до визначення цього поняття: обєктивістський і субєктивістський. У статті розглянуто проблему формування ціннісних орієнтацій особистості, зясовано суть ціннісних орієнтацій, окреслено субєктивістські й обєктивістські аспекти цінностей у педагогічній діяльності. Доведено, що складна природа цінностей призводить до появи різних їх класифікацій. Представлено систему найбільш поширених у сучасній науці класифікацію цінностей і ціннісних орієнтацій. Досліджено в аспекті педагогічної аксіології поняття "цінності педагогічної діяльності", виокремлено групи цінностей педагогічної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7341 |
ISSN: | KELM - knowledge, education, law, management |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Value_aspects.pdf | 217,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.