Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-15T19:55:05Z-
dc.date.available2017-11-15T19:55:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗгідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7380-
dc.description.abstractЗгідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві» (Видавець «Сочінський»)uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.4(043);ББК 71.03я34-
dc.subjectІнклюзивна освітаuk
dc.titleТеоретико-практичні засади формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освітиuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kolekt_monografia.pdfІнтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку до загальноосвітніх закладів – це світовий процес, до якого долучені всі високорозвинуті країни.2,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.