Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/73
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2013-10-02T16:32:26Z-
dc.date.available2013-10-02T16:32:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/73-
dc.description.abstractВ даній статті представлена інформація щодо розвитку Інтернет-технологій, як системи передачі даних, які відіграють важливу роль в діяльності, як окремих учасників економічного процесу, так і функціонування економічних систем. Саме використання Інтернет-технологій сприяло бурхливому розвитку міжнародних фондових ринків, розвитку електронного бізнесу, появі нових галузей економіки. Інтернет-технології є високоефективним інструментом маркетингових комунікацій.uk
dc.subjectІнтернет–технологіїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectелектронний бізнесuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleРОЗВИТОК СУЧАСНИХ ІНТЕРНЕТ - ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
it_v_market.pdf177,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.