Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-16T17:41:14Z-
dc.date.available2017-11-16T17:41:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7414-
dc.description.abstractУ статті розкриваються теоретичні і прикладні аспекти виховання життєвої активності учні у процесі позакласної проектної діяльності. На основі аналізу наукових джерел з теми дослідження, експериментальної роботи доводиться, що виховання життєвої активності, як готовності людини до свідомого вибору місця в житті, здатності максимально розкрити і реалізувати свої потенційні можливості, закладені природою здібності, схильності і талант, формується тим інтенсивніше, чим більший простір для ініціативності, самостійності, самодіяльності, елементів творчості, чим різноманітніші зв’язки і спілкування індивіда. Саме такі можливості має проектна технологія, що визначається як виховна технологія, що передбачає організацію цілеспрямованої, усвідомленої, продуктивної діяльності учнів у позакласний час з метою розв’язання певних особистих і суспільних проблем у процесі розроблення і реалізації різних проектів. Пропонуються види учнівських проектів та алгоритм їх здійснення.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3;-
dc.subjectжиттєва активність, виховна технологія, проект, проектна діяльність, позакласна робота, види проектів, методика проектування, учні.uk
dc.titleВиховання в учнів життєвої активності в процесі позаурочної проектної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobernik.pdf277,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.