Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2017-11-16T17:55:58Z-
dc.date.available2017-11-16T17:55:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7417-
dc.description.abstractУ статті на основі вивчення наукових джерел аналізується сутність поняття «моральні цінності особистості». Розкриваються особливості використання методу розв’язування життєвих задач у вихованні моральних цінностей школярів, який створює природну необхідність приймати рішення самостійно, розвиваючи внутрішню потребу моральної поведінки без зовнішнього примусу, а також забезпечує таку операційну систему впливів, яка робить виховний процес достатньо керованим і прогнозованим.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378;-
dc.subjectморальні цінності, виховання, життєва задача, метод розв’язування життєвих задач, модель розв’язування виховної задачі.uk
dc.titleВиховання моральних цінностей учнів методом розв’язування життєвих задачuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobernik.pdf273,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.