Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Анатолій Григорович-
dc.date.accessioned2017-11-17T09:35:09Z-
dc.date.available2017-11-17T09:35:09Z-
dc.date.issued2017-11-17-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7429-
dc.description.abstractУ тезах подано трактування сутності поняття "інформаційна компетентність" з позицій різних методологічних підходівuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІнформаційна компетентністьuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.titleТРАКТУВАННЯ СУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА З ПОЗИЦІЙ РІЗНИХ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрогобич 2017.pdf351,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.