Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7429
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Анатолій Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-17T09:35:09Z | - |
dc.date.available | 2017-11-17T09:35:09Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-17 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7429 | - |
dc.description.abstract | У тезах подано трактування сутності поняття "інформаційна компетентність" з позицій різних методологічних підходів | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Інформаційна компетентність | uk |
dc.subject | методологічні підходи | uk |
dc.title | ТРАКТУВАННЯ СУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА З ПОЗИЦІЙ РІЗНИХ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дрогобич 2017.pdf | 351,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.