Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2013-10-31T17:54:06Z-
dc.date.available2013-10-31T17:54:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/742-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано соціально-філософську й психолого-педагогічну літературу із проблеми естетичного ставлення, з’ясовано суть категорії «естетичне ставлення», визначено, що педагогічний аспект естетичного ставлення до праці полягає у вихованні прагнення до зовнішньої й внутрішньої краси трудової діяльності, її творчої зорієнтованості та створення гармонійного й доцільного навчально-виховного середовища. Запропоновано та обґрунтовано авторську структуру естетичного ставлення майбутнього педагога до праці. Виявлено, що особистісними сферами вияву естетичного ставлення майбутнього педагога, зокрема педагога-дефектолога до праці є мотивація, перцепція, емоції, свідомість та поведінка.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. -Умань: ПП Жовтий О. О., 2013.- Ч.1.- С.8 -17uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.036:378;-
dc.subjectестетичне ставлення, праця, майбутній педагог, педагог-дефектолог.uk
dc.titleКатегорія "естетичне ставлення" до праці як психолого-педагогічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kategoria estetika_statta.pdf453,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.