Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоблик, Віталій Олександрович-
dc.date.accessioned2017-11-20T17:58:13Z-
dc.date.available2017-11-20T17:58:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7475-
dc.description.abstractАнотація. У статті аналізується особливе значення в умовах суспільства проблеми виховання в підлітків ціннісного ставлення до праці, яка зумовлена зміною суті поняття «праця», руйнацією його усталених категоріальних, змістовних та формальних ознак. Понад усе загострюється ця проблема на етапі шкільного віку, коли починається активна трудова діяльності. Доводиться, що у сучасних соціальних умовах поведінка підлітків зазнала різких змін, але у цих змінах існують як негативні (невизнання суспільних обов’язків, самовпевненість, агресивність, відсутність ідеалів, втрата романтизму, зниження значущості загальнолюдських чеснот), так і позитивні здобутки (соціальна невимушеність, впевненість у собі, розкутість і можливість бути самим собою, прагнення до успіху, неординарності, творчості). Незважаючи на всі суперечливі тенденції особистісного становлення, головне для цього періоду – це набуття підлітком якісно нового рівня особистісного зростання, коли завдяки засвоєнню нової соціальної позиції реально структурується його свідоме ставлення до себе як до дорослої людини.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.035.3+06.058;-
dc.subjectпрацяuk
dc.subjectвихованняuk
dc.titleЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ ЯК КАТЕГОРІЯ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ВИХОВАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.