Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7488
Назва: Теорія і практика підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників
Автори: Корінна, Ганна Олексіївна
Ключові слова: підготовка
соціальний педагог
статево-рольова соціалізація
діти дошкільного віку
Дата публікації: вер-2017
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «ВІЗАВІ»
Бібліографічний опис: Корінна Г. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників : [монографія] / Г. О. Корінна . − Умань : ВІЗАВІ, 2017. − 178 с.
Серія/номер: 378:37.013.42-051;
Короткий огляд (реферат): У монографії представлено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення актуальної проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників, що дозволило обґрунтувати та апробувати модель забезпечення цього процесу, визначити та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. На основі аналізу соціально-педагогічної літератури уточнено зміст ключових понять дослідження: «стать соціальна», «гендер», «статева роль», які є базовими категоріями статево-рольової соціалізації. З’ясовано особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників; її визначено складовою частиною професійної підготовки, яка передбачає формування у майбутніх фахівців професійних знань з гендерних особливостей дошкільників та умінь і навичок, необхідних для ефективного соціально-педагогічного супроводу статево-рольової соціалізації дітей дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7488
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monografiya_Korinna.pdf311,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.