Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7493
Назва: Діагностика рівнів розвитку творчого мислення учнів початкової школи
Автори: Лоюк, Оксана Вікторівна
Ключові слова: творче мислення
критерії
показники
рівні творчого мислення
молодші школярі
Дата публікації: 21-лис-2017
Бібліографічний опис: Лоюк О. В. Діагностика рівнів розвитку творчого мислення учнів початкової школи / О. В. Лоюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. – Випуск 56. – С. 103–110.
Серія/номер: УДК159.955053.5;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему розвитку творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи.Мета статті полягає у визначенні та експериментальній перевірці рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів. Використано такі методи вивчення досліджуваного явища: емпіричні (опитування, анкетування); діагностичні (тестування), статистичні.На основі змістових характеристик досліджуваного феномену виокремлено критерії та показники розвитку творчого мислення учнів початкової школи: мотиваційно-ціннісний (мотивація до навчально-пізнавальної діяльності; здатність визначати цілі; адекватна самооцінка); інтелектуально-діяльнісний (володіння операціями та прийомами розумової діяльності; пізнавальна активність; уміння здійснювати теоретичний аналіз, сформованість внутрішнього плану дій; розвиненість невербальної уяви); комунікативно-креативний (схильність до творчого самовираження; здатність до вербальної креативності, вміння висловлювати думки; вміння здійснювати усвідомлений вибір та обґрунтовувати його). Ґрунтуючись на виокремлених критеріях й показниках, схарактеризовано рівні розвитку творчого мислення молодших школярів: репродуктивно-пасивний, репродуктивно-активний, самостійно-творчий. Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні розвитку творчого мислення молодших школярів, фрагментарно представлено зміст методики діагностування творчого мислення учнів початкової школи та подано результати констатувального етапу дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7493
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diagnostyka_tvor._mysl..pdf435,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.