Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7494
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельникова, Ольга Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T10:25:32Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T10:25:32Z | - |
dc.date.issued | 2017-11 | - |
dc.identifier.citation | Мельникова О.М. Г. Сковорода і В. Каразін: два погляди на проблему освіти // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2 (41). – 2017. – С. 165-169. | uk |
dc.identifier.issn | 2524-0609 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7494 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито змістове наповнення поняття «освіта». Враховуючи сучасні погляди на проблему розвитку освіти, визначено, що освіта – це система наукових та культурних цінностей, які накопичуються людством на протязі життя. Тому першочергово ці погляди віддзеркалювалися в ідеях просвітників Г. Сковороди та В. Каразіна. Висвітлено проблему розвитку освіти у спадщині видатних українських просвітників та визначено послідовність просвітницьких ідей Г. Сковороди у поглядах В. Каразіна. Досліджуючи спадщину просвітників, знаходимо чимало тотожних ідей просвітників, серед яких розвиток освіти, патріотизм, свобода та ін. Встановлено, що дослідження світоглядних позицій Василя Каразіна й Григорія Сковороди у контексті просвітницької діяльності сучасників дає змогу об’єктивно оцінити їх ідеї та погляди, а отже використати творчий доробок у процесі розбудови сучасної системи освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгородський національний університет | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37(477) (092) | - |
dc.subject | просвітницькі ідеї Г. Сковороди і В. Каразіна | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | патріотизм | uk |
dc.subject | просвітництво | uk |
dc.title | Г. СКОВОРОДА І В. КАРАЗІН: ДВА ПОГЛЯДИ НА ПРОБЛЕМУ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
H.Scovoroda_and_V.Karazin.pdf | 1,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.