Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509
Назва: Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів
Автори: Лоюк, Оксана Вікторівна
Ключові слова: молодший школяр
творче мислення
творча особистість вчителя
проблемно-конфліктна ситуація
суб’єкт-суб’єктні відносини
Дата публікації: 21-лис-2017
Серія/номер: УДК 37.03+159.955;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psyh_pedag_umovy_tvorch.pdf324,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.