Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7510
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коблик, Віталій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T16:40:24Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T16:40:24Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7510 | - |
dc.description.abstract | Анотація. У статті розкривається методика діагностування вихованості в підлітків ціннісного ставлення до праці, аналізується комплекс методів, за допомогою яких визначається рівень задоволеності підлітків працею, визначається їхнє ставлення до праці, обґрунтовуються критерії та показники вихованості означеної особистісної цінності; емоційно-мотиваційний; когнітивний критерій; діяльнісно-практичний. Схарактеризовано рівні вихованості в учнів підліткового віку ціннісного ставлення до праці : високий, середній та низький. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.015.31:62; | - |
dc.subject | методика діагностування | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.title | МЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ В ПІДЛІТКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_МЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ В ПІДЛІТКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ.pdf | 296,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.