Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоблик, Віталій Олександрович-
dc.date.accessioned2017-11-21T16:42:07Z-
dc.date.available2017-11-21T16:42:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7511-
dc.description.abstractАнотація. У статті розкривається методика діагностування вихованості в підлітків ціннісного ставлення до праці, розглянуто комплекс методів та процедур, за допомогою яких визначається рівень вихованості даного особистісного утворення підлітків. Вихованість у підлітків ціннісного ставлення до праці розглядається як результат цілеспрямованого і систематично здійснюваного процесу формування в підлітків такого особистісне утворення, яке характеризує місце трудової діяльності в загальній системі цінностей індивіда та проявляється в їх бажанні сумлінно, відповідально та активно проводити позаурочну добродійну трудову діяльність, що є безкорисливою та добровільною на користь інших людей. За критеріями (емоційно-мотиваційний, когнітивний та діяльнісно-практичний) і рівнями (високий, середній і низький) представлено результати діагностики. Встановлено певні відмінності у результатах діагностування підлітків за віковими та гендерними особливостями.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.017:331;-
dc.subjectметодика діагностуванняuk
dc.subjectвихованістьuk
dc.titleДІАГНОСТУВАННЯ ВИХОВАНОСТІ В ПІДЛІТКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.