Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоблик, Віталій Олександрович-
dc.date.accessioned2017-11-21T16:51:36Z-
dc.date.available2017-11-21T16:51:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7515-
dc.description.abstractПроцес виховання в сучасній педагогічній науці розглядається як взаємозв’язана спільна діяльність вихователя і вихованців, в центрі якої знаходиться особистість дитини в усіх її взаємозв’язках і опосередкуваннях. Це дитиноцентрований підхід і його основні складові – ідеї, моделі, цінності як матеріальні, так і духовні, спрямовані на піднесення духовності, самостановлення та різнобічний розвиток особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрацяuk
dc.subjectпедагогічна спадщинаuk
dc.titleВИХОВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГОuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Сухомлинський Житомир 2017р..pdf252,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.