Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T17:19:28Z-
dc.date.available2017-11-21T17:19:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУДК 373.2015.31:796uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7524-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі психічному благополуччю дітей дошкільного віку засобами новітніх здоров’язбережувальних технологій, аналізуються особливості та специфіка рухової активності, висвітлюються основні результати сучасних наукових досліджень з проблеми; розкриті ефективні здоров’язбережувальні форми, методи та засоби формування психічного благополуччя; розглянуто сучасні підходи до організації рухової активності дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.2015.31:796;-
dc.subjectдіти дошкільного віку, психічне благополуччя, рухова активність, новітні здоров’язбережувальні технологіїuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ПСИХІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIА_ PSYKhIChNOHO_BLAHOPOLUChChIА_STARShYKh_DOShKILNYKIV_U_PROTSESI_RUKhOVOI_AKTYVNOSTI .pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.