Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-11-21T21:25:11Z-
dc.date.available2017-11-21T21:25:11Z-
dc.date.issued2017-03-22-
dc.identifier.citationВісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (22 березня 2017р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., Вип. ІІІ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7540-
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблему заемодії педагога з батьками у забезпеченні умов інклюзивного навчання молодших школярівuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 74.03 (063);ББК (74.100.54+74.200.54)я431-
dc.subjectпідготовка вчителяuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГА З БАТЬКАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ УМОВ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДО ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГА.pdf292,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.