Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541
Назва: КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Автори: Бевзюк, Марина Сергіївна
Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя
Дата публікації: гру-2016
Видавництво: Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р
Бібліографічний опис: Науковий журнал «Молодий вчений» № 12 (39) грудень, 2016 р. – С. 397-400 (м. Херсон).
Серія/номер: УДК 371.134:376;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано критерії готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує шляхи готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7541
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бевзюк М. С. КРИТЕРІЇ.pdf504,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.