Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Автори: Бевзюк, Марина Сергіївна
Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, дитина з особливими потребами, підготовка вчителя.
Дата публікації: 23-гру-2016
Видавництво: Актуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г.
Бібліографічний опис: Актуальные научные исследования в современном мире выпуск 12 (20) Часть 4. Декабрь 2016 г. – С. 24-29 (г. Переяслав-Хмельницкий).
Серія/номер: УДК 371.134:376;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання, висвітлюється роль вчителя та батьків в розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Автор досліджує методологічні засади готовності учителя початкових класів до взаємодії з батьками в умовах інклюзивного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7542
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ .pdf556,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.